Pelawat


Saturday, May 31, 2014

kena saman *_*

Assalamualaikum,


feel excited? 
no?
why?

for me, aku tetiba rasa teruja sangat nak cerita pasal saman yang aku dapat kat asrama.

saman?

YES! SAMAN ! SUE ! XD

kat asrama aku dah ada saman sekarang ni. dulu mana ada saman kejadah semua ni... ingat saman ni joke ke? no ok... saman ni can tolak ur merit tanpa anda sedari. you get me? kalau macam korang tetibe je merit sikit, confirm ada something wrong somewhere... 

aku ni tak ada la nakal sangat kat asrama. aku ni macam budak lain jugak. bawa barang haram g asrama. barang haram tu bukannya yg tahap kritikal.. just a phone. memanglah fon boleh bawa kat asrama but itu tahun lepas (2013) .. this year, we are not allowed to bring . and kalau nak bawa jugak, kena daftar kat warden and rm5 per semester. parak ah camni... guna just satu hari. itu pun time outing jerrr... apa dia ni? sometimes, memang ada baiknya but cuba fikir widely, aku ni dah la course pelancongan, dah macam katak bawah tempurung tahu tak sebab tak tahu apa- apa. nak harapkan kawan aku je sampai kan info apa yang berlaku...

kalau ada tv kat asrama takpelah jugak. macam tahun 2013 boleh jugak kami tengok mega movie and now? hampeh betul ah -___-

antara kesalahan yang aku buat, ada DUA je actually....

1. lari asrama
2. bawak fon

itu je ... agaknya berapa demerit aku kena?

nasib dapat jugak asrama wehhh... ada budak lelaki yang duduk jauh pun kena buang asrama. entahlah... last year, tak seteruk ni aku rasa. semakin ketat peraturan, semakin teruk perangai pelajar. trust me its true :)

tak berani nak tell my family about this. yes memang aku agak nakal but not too much. nakal sikit je -_- tak suka betul orang fikir kita ni teruk hanya disebabkan kesalahan yang lepas. kita ni, kalau dah berubah but then ada orang duk ingat lagi kesalahan lama kita, kita akan automatic benci nak berubah. betul tak?

so, my advice here, JUST IGNORE THEM! mereka tu hanya jealous kepada anda XD

By : Sabrina Wazien-

No comments:

[Featured Post]

am i crazy? or just stress?

  halo. im back. seriously i missed writing here. its like my personal diary on public LOL. i dont mind because nobody knows me anyway. so, ...

[Popular Posts]