Pelawat


Thursday, June 28, 2012

Arwah Yasmin Hunwick :')

Assalamualaikum,

Sebelum saya berceloteh panjang di blog ini, saya ingin mengucapkan takziah kepada keluarga Arwah Yasmin atas pemergian Arwah Yasmin pada 3/6/2012 bersamaan Ahad. Sebak rasanya hati ini jika dikenangkan kembali apa yg telah terjadi terhadap si mati. Arwah baru sahaja berumur 17 tahun, tingkatan 5. Sepatutnya tahun ini si Arwah menduduki SPM 2012. Tapi, tak kesampaian. Sungguh menyedihkan lagi apabila si Arwah meninggal dunia di tempat kejadian bersama 2 orang lagi rakan- rakannya. Bagi saya memang sedih. Ye laa, saya kenal dia dalam masa 3 hari je kot :') Apa pun saya bersyukur sbb kenal dia dalam tempoh yg singkat. Alhamdulillah.

Bersambung....

-Draf yg tak sempat saya nak post sbb terlalu sedih-

Sambungannya,

Saya sanggup buat twitter baru just for lupakan kenangan :') *sebak hati*
Sehari lepas arwah meninggal dunia saya masuk hospital sbb saya menjalani pembedahan tekak sbb tonsil.. Saya okay dah for now.. Alhamdulillah.
Seminggu saya lupa tentang pemergian arwah, lepas 1 minggu tu tetiba dalam otak ni teringat kat arwah, so tangan ni gediz sebab gi search ttg arwah apa info yg sebenarnya.. masa kat sekolah saya ada talk dgn kwn pasal arwah dan tak sangka dia pun stalk arwah. *okay terharu ada org yg tahu cerita nak borak* so saya pun borak dgn dia..

Blog arwah,
Now her mom yg update kat situ ---> CLICK HER BLOG! <--- Good luck ye aunt, hopefully arwah ditempatkan dgn org yg beriman. Sincerely from My family and i :)

SEBENARNYA,

KAWAN SAYA si Adillah ni ada mimpi sesuatu.. tp tak apalah.. saya akan sambung nanti sahaja.. Terima kasih sbb sudi baca...

-The End-

Anonymous: Thanks sbb sudi share cara anda kenal arwah :')
Me: You're welcome and thanks too cuz read it!
Anonymous: You're welcome, Sab.

READ MY RECENT NEW POST HERE!


No comments:

[Featured Post]

am i crazy? or just stress?

  halo. im back. seriously i missed writing here. its like my personal diary on public LOL. i dont mind because nobody knows me anyway. so, ...

[Popular Posts]