Pelawat


Monday, July 2, 2012

Boring vs Best

Assalamualaikum dan 1Malaysia,

what is 'boring vs best' ni? aku nak citew keadaan aku harini. first mmg boring sbb ramai kawan pergi seminar. aku tak dapat pergi sbb tak layak -_- menyampah! tapi tak apa. hari ni aku ada latihan kawad tapi tak tahu sebelum rehat atau selepas rehat. itu yg aku confuse. nasib bawa semua. so here's the story..

6.30am
  • aku bangun lambat sbb tengok bola antara Spain vs Itali dan akhirnya SPAIN MENANG BABE!
  • kelam kabut nak mandi sbb mmg dah lambat!
7.00am
  • gerak dari rumah ke sekolah ambil masa 10 minit je. so cepat! nasib cepat! kalau lambat kena kunci!
7.10am
  • sampai je sekolah go to the canteen while searching for friend.
  • lepak dengan kawan sampai cikgu panggil ke laman bestari
7.20-9.00am
  • ada perhimpunan (normal ah perhimpunan setiap hari Isnin kan?)
  • banyak acara. antaranya, penyampaian hadiah dan perlancaran 'mari membaca' (banyak ke? XD)
  • dengar cikgu membebel bagi taklimat -_- panjang shiallll
  • ada cikgu mengamuk sbb tak bayar RM5 untuk hari sukan
9.05-10.20am
  • kita orang belajar bi.. tapi ni ada conversation sikit
Dalam kelas 3B,

Aku: Alamak ada keje bi tak siap! *tanya Ummi* Dah siap bi?

Ummi: Belum ahh !!

Fatin: Kau dah siap, Sab?

Aku: Belum. Kau? *dengan bangganya jawab :p*

Fatin: *muka gelak* Belum kott.. Nanti cikgu marah camne?

Aku: Wat relax sudah *muka selamba*

Fatin: Kau duduk depan, tak takut ke?

Aku: Tak pe, ramai yg tak siap. *muka tak bersalah*

Suddenly cikgu masuk dgn hairstyle yg baru,

Monitor: Stand up, classs! 

Students: *berdiri*

Monitor: Good morning teacher.

Students: Good morning teacher.

Aku: *dalam hati cakap ' harap cikgu lupa kertas hari tu '*

Teacher: Good morning, class. Okay sit down. Please return back this books.

Aku: *ambil buku dan bagi*

Suddenly cikgu tanya kerja tu,

Teacher: So how your worksheet last Friday that I gave to you? Do you do it or not?

Students: *tunduk muka dalam keadaan sopan tak berbunyi*

Teacher: You not finished up your work?!

Students: No....

Teacher: If you not finished up my work please stand up until my periods end!

Students: *bangun* *mejoritinya yg siap just 2 orang*

Teacher: I won't discuss the answer with you! Find it by yourself! Okay now do this! While standing!

Students: *patuh dan buat sambil berdiri*

Kelas senyap sbb buat kerja, then,

Teacher: Are you finished the first one?

Students: Yes...

Teacher: Okay this is................ *bla bla bla* Are you understand?

Students: Yes.....

Teacher: Okay all of you sit down..

Students: Thank you, teacher. *cewahh alim je XD*

Summary,

Kami tak siap kerja BI -_-"


10.20-10.40pm
  • rehattttt! so aku duduk dgn si Farah for lepak XD
10.45-1.40pm
  • baju sekolah transform baju sukan
  • stay kat dewan untuk dgr 'how the rehearsal'
  • mula kawad dan mula muka hitam
2.00-3.00pm
  • okay now is rainig, myb sbb aku nyanyi it will rain and mr simple
  • sekarang layan lagu dan ber'blogging'
  • BBM dgn kak Hazwani
  • malas nak buat kerja sekolah
  • tidur!

SEE! BORING KAN? OR BEST?? FOR ME, BOTH OF IT. ADA BORING DAN ADA BEST. JUST ME ONLY KNOW IT WAS BORING OR NOT :P

-The End-

Anonymous: Aku pulak yg boring baca cerita kau :o
Aku: Saya mmg boring and i know it~ *lagu I'm sexy and i know it*


No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]