Pelawat


Wednesday, July 4, 2012

Best today story

what is best today story untuk hari ni? okay seriously hari ni aku rasa stress sikit dan agak terkilan ttg sesuatu. sebenarnya esok ada hari sukan tahunan sekolah, tp kawad still mcm hancusss. then aku takut kita org kawad mcm teruk :( sebenarnya susah nak cerita sbb rasa sedih sgt :'( nak menangis ni! ohh noo!

Tadi masa kita org ada taklimat untuk kawad kaki esok, kita org chit chat macam biasa XD then aku ada pj so aku main bola keranjang tp guna bola jaring -_- pelik kan? Aku main sampai tak ingat diri okay! Sampai habis pj, aku g kelas nak ambil duit then nak ke kantin *walaupun tak boleh* dah sampai kantin, ada cikgu pula tgh marah senior pkbm, cepat- cepat aku patah balik XD so serammm!

Dalam kelas time Sejarah, aku penat tahap tak boleh cakap dan malas nak cakap dan rasa macam nak marah org. Can ahh? Boleh ahh! Aku penat tahu tak?? Ke tak tahu?? Aku dah bgtahu kan? sewell! *gelak*


*sememangnya aku penat hendak menaip ini -_- AKAN DISAMBUNG....*

BYE!!!


Anonymous: Sab? Kau okay or not?
Aku: Penat ahh Anoyy! Kawad lagi! *sigh*
Anonymous: Kesian :p Nanti sambung cerita ehh?
Aku: Insya Allah Anoyy!

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]