Pelawat


Monday, July 9, 2012

Terbaikk~

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

ini sambungan cerita Best today story! malam ni best punya story! eh? malam? pagi kot -_- *maaf* saya stay up late malam ni sbb rumah ni tak ada abang dan ayah :p heaven gila! *gelak* kenapa tak straight cerita je sab? saje, nak bg hampa semua marah :p yaa! aku straight cerita eh? okay? dah habis dah? okayy? ini cerita dia :p

Hari Sukan Tahunan ke-38 SMKDL,KL


bukan aku dah cakap ke ada sukan tahunan? for sure lah ada orang lari dalam trek, kat luar trek dan gak yg lari dari cikgu *nak ponteng la tu* hahahaha!


p/s: Semua gambar ini aku yg snap dan juga Haikal. Tq beb!
ni kedudukan masa hari sukan tu, tapi ni bukan final marks but still PLUTO FIRST!!!!


okayy, aku join kawad kaki for pluto (biru) kan before this aku ada cerita yg kawad kaki kita org mcm disaster right? but aku tak sangka dpt naib johan :p jeles tak? better kau jeles k! masa kat depan astaka, ada cikgu yg gelakkan kita org -_- jahat gila! nak je aku on that time direct sound, tp never mind! ce tgk ni kalau tak caye :p


amacam? cool tak Pluto? cewahh! jeles ahh tu :p then kita org gak menang acara sukan tara, JOHAN kot beb! nak jeles lagi? go daiii! nak cari gaduh? mehh! *ohhsom! kita batu, awk air, so kita menang :p* k fine aku WIN! ni dia piala ya :p




untuk piala keseluruhan, ye la, kan PLUTO JOHAN this year! so aku tak sempat nak snap! XD ni dia piala yg dipegang oleh ketua rumah sukan.. okay laa tu ! daripada tak ada langsung :p


aku ada cakap tak yg aku join kawad? yes right? ini dia antara team kawad kaki rumah PLUTO! sumpahh cool~  aku suka snap random :p


ni antara picture random yg aku nak tunjukkan [ yg lain malas nak edit ] *alasan* XD 




tadaaaa!! ada kucing XD anyway, ni kawan- kawan kita :p







Eh japp! before kita lupa! ni antara picture badan beruniform yg sempat aku edit :D yg lain aku takde masa :p *alasan* 





p/s: Maaf post kali ni banyak picture sbb kawan nak sangat gambar -_-" *tak reti nak sabar!*

[ Actually dah lama nak post, tapi disebabkan internet teramatlah lambat, so saya declare war *tutup blog* then saya terus takde mood nak upload. ]

Suatu hari di FB,

Ariyani : Sab, nak link blog kau!
Aku : *send link*

5minit kemudian,

Ariyani : Mana gambarnya? tak ada pun :(
Aku : Aku tak upload lg!! aku tgh edit! faham?
Ariyani : Ye la.

15 minit kemudian,

Farah : Assalamualaikum, Sab!
Aku : Wslm *dlm hati ckp 'mesti nak mintak gambar!'*
Farah : Gambar mana?
Aku : *dah agak* aku tengah edit!
Farah : Okay.

20 minit sebelumnya,

Ain : Sab! jangan lupa gambar!
Aku : Gambar apa? *gelak*
Ain : Gambar kita laa!
Aku : Malas ahh :p *padahal tgh edit*
Ain : Kau ni kan!
Aku : Jangan kacau boleh tak? Aku nak edit gambar ni! *muka serius*
Ain : Ye la -_______- 
Aku : *tak reply* *panjangnyaaaaaaa muram kau tu !!*

Sehari sebelum ini,

Ilya : Sab! Aku nak gambar aku dgn Lye San!
Aku : Nanti laa! aku x edit lg!
Ilya : Laa! dah siap bg aku!
Aku : Ye laaa!

Kejadian: Di sekolah SMKDL,KL

Anis : Sab nak gambar boleh?
Aku : Boleh! but pendrive aku dah full..
*aku skip cerita*
Anis : Aku bagi pendrive aku sab!
Aku : Ye laa anis!

p/s: Actually panjang lagi! but aku malas nak cerita! ni post gambar pun okay laa :p see you the next post! Daaaa~

-The End-

Anonymous : Gila gempakkkkk! Terbaikkkk!!!
Aku : See the leg ahh Anoyy!
Anonymous : Ye laa tu :DD

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]