Pelawat


Saturday, June 30, 2012

I'm Scared With This Feeling

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia,


Today saya nak cerita pasal apa yg saya rasa sejak kebelakangan ini.


Actually, saya baru je rasa sesuatu yg aneh taw. Since when eh? Jap saya ingatkan balik... *thinking* Don't know ahh! I'm so sorry :( Bagi saya minggu ni mmg pelik, sbb benda yg saya dah lalui terjadi kembali. Macam 'dejavu' tahu tak? Search sendiri ahh apa maksud dejavu.

Sejak ni aku rapat dgn Adillah but aku rasa aku macam dah tak rapat dgn Zarifah and team Pluto yg lain sbb aku rasa aku benci dorang. Bukan means aku nak benci but aku rasa lain macam je dgn diri aku ni! Nak cakap aku dpt mimpi pelik, tak de la pulak sbb aku tido dgn lenanya tanpa mimpi yg indah, yg ada just kosong *kosong~kosong~ohh* Aku kalau tak cerita merapu dgn Adillah aku rasa macam sunyi gila. Sbb si Adi tu selalu layan aku time aku merapu cerita dgn dia. And kita org selalu ada pendapat yg sama dan kekadang berbeza. Start dr situ aku argue dia habis- habisan! *gelak kejam*

Then, setiap kali aku fikirkan Kak Iqa, aku rasa mcm ajal aku nak dekat je. Seriously aku rindu Kak Iqa. Dia selalu buat aku tergelak sendiri dgn lawak spontan dia. And dia ada gak ckp "Kalau rindu akk, dgr lah lagu 'Someone Like You' " and now setiap kali aku dgr lagu tu aku mesti menangis. Maaf kak! Kita tak boleh tahan :(

Baru tadi, dalam otak aku ni asyik fikir something pelik, macam bila ajal aku sampai, macam mana cara aku pergi, aku kena seksa ke kat kubur dan berbagai- bagai lagi. just 3 tu je yg selalu sgt dlm otak aku! Aku tak sukalah! Aku ada tanya cikgu lama aku, kalau dpt rasa mcm ni apa jd, then cikgu jwb " Berdoa sahajalah agar kita pergi dlm keadan tenang" dr situ aku mula tahan sebak dlm dada... Maafkan saya, saya tak kuat iman, ye saya mengaku. 

Feeling saya tu kekadang ada and kekadang tak ada. Dan saya rasa tersangatlah pelik. Saya rasa ni just mainan minda je pun.. Hahahaha.. Chill ;)

-The End-

Anonymous: Sab, kau jgn duk takut aku aku!
Aku: Apa kau? -_- Sehari x cari gaduh tak boleh ke?!
Anonymous: Kau ada Alice in BB?
Aku: Tak ada laa! Aku x de duit nak buy..
Anonymous: Kalau kau tanya dia mesti kau kenal aku :P
Aku: Siapa nak kenal kau siall !


No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]