Pelawat


Monday, July 9, 2012

Seminar Day

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Hari ni aku nak cerita pasal hari seminar kat sekolah. seriously fun sbb aku duduk sebelah Hanisah and Ilya.. mmg gila FUN! seminar pertama ialah BM.. cgu tu bg ceramah sumpah bosan! lagi- lagi kalau cgu tu ajar pasal KARANGAN FAKTA!!! kalau fakta pun aku dah bosan, ini kan pula cikgu yg bagi ceramah lagilah maximum bosan -_- sabar je la XD

masa tengah dengar ceramah tu mmg aku tak ley fokus sbb aku dgn hanisah byk main kat kertas XD sumpah lawak sehh! sometimes aku layan si ilya and kekadang aku layan hanisah XD

waktu science aku tak boleh nak main sgt sbb aku kena fokus sebab aku lemah science :p anyway, masa science aku tak ley fokus sangat sbb terlampau bising! aku sanggup malukan diri ku dengan cakap 'shhhhh!' then Amer and Zul dan beberapa pelajar depan tgk belakang [ aku tahulah yg aku duduk belakang -_- ]

ni antara aktiviti yg aku dan kawan aku buat sepanjang seminar ni :p 

so how? cool tak? mmg aku suka semua ni, actually byk lagi yg kita org buat tapi rasanya tak perlu ah aku tunjuk kat korang :p

-The End-

Anonymous : Sab! pic tgh sapa lukis?
Aku : My friend Hanisah :)
Anonymous : Nice one!
Aku : Thanks :p

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]