Pelawat


Tuesday, September 22, 2015

Im changed *sob sob*

Assalamualaikum,


How are you? Hehehe...

(Maaf muka Asmira ditutup oleh tangan Sai)

So yaa... Itu budak kelas aku... Dah hidup dengan dorang selama 3 tahun pengajian kat KV Langkawi. Nak kata tak sekepala, maybe ada sikit. tapi bagi aku, semua orang ada pesonaliti yang berbeza- beza. so, diri kita sendiri tak dapat nak adapt semua yg jadi.

What is friendship?

Friend is "kawan"
Ship is "kapal"
(its just a rough translate)

but,
the real thing is,
apa yang aku faham melalui kawan ni,
no matter how hard u jatuh, dorang mesti ada bagi backup sbb dorang nak korang berjaya!

Kita kalau satu kelas, takde siapa pun nak rakan dalam kelas FAILED!
unless,
kau ada kawan yg kurang berguna
yang memang sah suka tengok orang gagal!


the truth is,
bila aku usha gambar lama,
aku nampak lebih ceria daripada sekarang.

Kenapa??

Hmmm...
kekadang, diri kita sendiri tak dapat faham kita.
Perempuan,
happy tiba- tiba
muram tiba- tiba
sedih tiba- tiba

and baru- baru ni,
aku jumpa kawan lama... and dia mengingatkan aku sesuatu..

benda yang aku memang tak nak ingat..

SAMPAI SEKARANG!

aku duk teringat...

" Aku selalu fikirkan pasal orang. Tapi, orang tak pernah kisah langsung pasal aku."

Yaaaa!

Aku dulu mmg macam tu..
but,
sejak masuk KV

aku mula lupakan semua benda.
aku dah tak OVERTHINKING

and now aku rasa, aku nak jadi balik mcm skola lama...

keep on stress out!

aku paling tak suka situasi macam tu :'(



banyak lagi gambar yang aku tak post.

why?

sebab for me,
biarkan gambar yang ada kat aku,
aku jadikan kenangan aku sorang jer...

hahahahaha ~

dalam hidup aku,
aku pernah 
dilukai,
disakiti,
dikhianati,
dibenci.
(semua benda negatif)

aku cuba untuk menjadi diri sendiri,
aku cuba menjadi insan yang terbaik.

but,
aku tak berjaya.
sebab aku hanya insan biasa.

I hope,
one day
i can be the best among the best.

I hope,
one day
i can succeed dunia and akhirat.

I hope,
one day
ALL MY DREAMS COME TRUE!


-xoxo-

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]