Pelawat


Saturday, December 1, 2012

Selamat Hari Lahir Mama

Assalamualaikum,

hari ni birthday mama kita :D so kita belikan mama kita buku novel and also a purse... total aku beli tu tak sampai RM50 pun.. aku ni jenis yang memang susah nak wish orang lain punya birthday or anything else laa sebab aku ni pemalu! sangat pemalu! bukan sikit tapi serious memang PEMALU tahap MAX! hahahaha xD

disebabkan birthday mama hari ni, semua house work, aku yang buat.. damn mad aku wehhh! penat tak terkata but seriously worth it... actually kan, mama janji nak keluar dengan aku pergi Times Square but dah sampai 3 minggu tak keluar T_T ya Allah sedihhnyaaaa! hari ni mama kata nak keluar gak, but tiba-tiba mama rasa badan aku sebab aku dari tadi selsema so then mama check temperature and she said i got fever :O oh no! actually aku tak fever but aku just tak cukup tidur sebab aku stay up late for watching MAMA AWARDS 2012! sanggup kan?? ye laaa aku nak tengok live stream kat youtube memang tak la kan T_T internet lembab :'( kita nak menangis laaaaaa.....

okay ni aku nak bagi pesanan kepada yang membaca dan kepada aku juga la kan *jelir lidah* xD

kalau ada birthday sesiapa pun, keluarga or family, kalau susah nak ucap 'happy birthday' just belikan hadiah... tak kisah mahal atau murah asalkan kita ikhlas nak beri kepada si birthday person tu.. okay? araso? kudae... saranghaeyoo! :P (tak faham bahasa korea diam... aku salah tulis bahasa tu? diam lah! janji aku faham :P)

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]