Pelawat


Saturday, December 1, 2012

FACTS ABOUT ME

Assalamualaikum,

hey yo! so i will share some facts about me of course! i will do this in note form.. okay? if tak okay pun, kisah pula aku kan xD

1) jappp.. im thinking... *muka berkerut*
2) okay... im still thinking!!!!!! *muka bengang*
3) okay aku tahu! aku ni ada masalah dengan Anthropophobia- Fear of people or society
4) aku ni pemalu but if dah kenal perasaan malu tu akan berkurangan tapi kalau dah rapat, jangan harap aku ada rasa malu!
5) aku ni tak de BEST FRIEND!
6) OKAY AKU PELIK
7) aku tak tahu dah T_T
8) maybe i should say goodbye :(
9) okay la... bosannn
10)BYE!

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]