Pelawat


Saturday, February 15, 2020

tipu polis bantuan

so harini kan aku keluar dengan roomate. then petang tadi ada pulak abang polis duk tahan kereta. then dia tahan kereta aku... dia tanya aku student ke.. aku cakap la nak hantar roomate aku study. then dia tanya aku balik "lepastu awak?" pastu aku cakap la "keluar balik la". then aku pun macam blur kejap then gelak kuat gila! HAHAHAHA

tak salahkan tipu? kang jadi banyak isu pulak so aku tipu je la..

ok la... kalau ayah ada mesti aku tak cerita benda ni. but now he know everything hehe... sorry daddy :)) adik nakal sikit la... sikit je ayah :* muahhhh

ayah,, mama bagitahu dia mimpi adik cium dahi mama... i dont know whether it is a good sign or not. but i really want to meet u asap :) i miss you so much :*

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]