Pelawat


Sunday, February 23, 2020

new journey

Assalamualaikum semua dan apa khabar :)

sem dua ni agak mencabar bagi aku sebab subjek agak susah dan killing. tapi so far apa yang di ajar aku faham cumanya aku perlukan drill yg kuat dan kukuh. aku kena rajin kan diri

TAPI

aku dapat rasakan aku masih malas dan aku masih tak serious sem ni... aku kena balik kl untuk amik balik vibes tu supaya aku akan ok. tapi bila fikir balik... balik hari khamis sampai malam. then esoknya aku kena balik sini sebab sabtu ada ko-k... tak worth it langsung sebab sehari je :// nanti try la tanya mama kot dia setuju an...

kalau mama kata takyah balik aku akan stay... rindu mama actually...

ayah,
adik rindu nak call ayah setiap malam. nak mengadu sambil buat suara manja :)) adik minta maaf taw ayah sebab adik tak jaga ayah dengan baik. adik akan sentiasa doakan untuk ayah sehingga ke akhir nafas adik... i love you somuch <3

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]