Pelawat


Wednesday, September 18, 2019

Late for class

Harini seriously aku rasa macam sakit hati gila sebab aku lewat 30 min masuk kelas finance. Aku bukannya lewat sebab bangun lambat tapi sebab aku tunggu kawan yg siap lambat. Dia datang dalam 8:15am and kelas mula kul 8:30 am. Kau ingat sempat ke nak naik bus on time ??? Dalam otak memang dah fikir aku lewat pergi kelas and yes i did. Aku terlepas weh! Aku mmg nak tahu apa maksud stock exchange tapi sebabkan dia aku terlepas. Dan itu kiranya pembukaan bg subjek finance and aku miss! How dare you! I am so sad srsly. Its hard to say. Aku pendam but aku remain silent. Aku buat silent treatment for me and dia ! Sumpah rasa nak buat semua benda sendiri today and aku harap sangat dia sedar aku marah sebab lewat g kelas.

Luckily aku ada kawan nak luah. Aku ada roommate gak sharing cerita. Plus aku share on blog if aku rasa takde siapa sudi dengar keuhan hati aku. Its hurt so much. Aku nak nangis tadi masa cerita kat roommate but yaaa aku cover la.

Btw kat sini nak mula jerebu and aku bole rasa susah nak bernafas. Environment jadi tak selesa kalau nak jogging or doing outdoors activity. Stay healthy guyssss

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]