Pelawat


Saturday, March 23, 2013

Nak Gilera Nexus !

assalamualaikum dan salam sejahtera,


deyy macha,, motor O N E ! xD hahaha.. macam nak beli roti canai je aku ni hah!

anyway, aku ni suddenly je sibuk nak beli motor ! sbb plan nak bawa g langkawi tu hah ! cool dak?? sure la kan ! motor yg aku nak tu pun, bukan calang-calang taw ! susah nak dapat and motor tu diimport khas ! tp kalau nak bawa keluar and masuk mmg la susah kan?? but kalau tinggalkan kat KL, sure la rosak my bike ! ==" ni hah ,, my favourite my BIKE !

GILERA NEXUS 500
i dunno la,, apa beza 200 and 500 ... sebab ,, bab motor ni mmg still aku tak reti... just pasal kereta je aku agak pro (k tipu habis) xD cuba bayangkan aku bawa motor tu . *imagine*

on HIGHWAY mood~
at terowong SMART
pe mende la aku merapu nih.. fever bike agaknya ! but serious laaaaaaaa...... aku nak sangat motor tu :(( tak kesian ke kat aku !! lesen pun tak dan nak buat sebab ayah tak bagi ! bukan tak bagi, just dia takut aku jadi apa-apa kan.. tu la,, anak kesayangan la katakan.. anak bongsu :P hahaha... jelas keJEALOUSan di situ ! no la,, joking je kot.... haha

at my HOME (1 day)
sea view at Penang Cenang *puihhhh*
k ,, lagi bertambah aku merapu ! melampau budak nihhh! XD but serious laa aku banyak merapu nihhh ! .. baru je lepas usha harga motor ni,, agak mahal untuk aku membayarnya ! RM 38 478.00 hmmm senang citew 39k ! need to simpan duit kot ! jangan boros sangat ! nak try beli pakai duit sendiri ! barulah dapat rasa barang sendiri kan?? XD hope one day ada lg brand baru yg keluar ! baru syokkk !


No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]