Pelawat


Thursday, March 21, 2013

Balik KL *_*

assalamualaikum, dan salam sejahtera...

k great! i am now at the airport while typing this blogging.. what r we call it? blog walking! it's kinda cool! so ya... like usual... balik use flight.. hahaha! malas nak naik feri then bas sbb PENAT!

hari ni so funny! first time g airport ada partner... ye la.. before this, just alone kan?? XD

yaa.. KOLEJ kita bagi budak TAHUN 1 balik pukul 8.30am.. so early u know! hahaha! gileww fun! ada gak la kot senior jealous sbb diorang kena balik lewattt.. ni kita orang ada yang merayau nun jauh ke sana XD

hello! my flight pukul 8.35pm ! so macam mana tu? awal ke lewat? sure la lewat gilewww! LOL *annoying face* 

habis je baca yassin around 8.30am , direct g lobby kat blok PLC sbb nak kena hantar borang pertukaran murid antarabangsa kat cikgu and i need to lengkapkan! oh yeahhh~ XD cool tak??? *smileeee* sampai hostel around pukul 9 am (maybe) but around that time gak la kan... hahaha! terus bincang dgn si Aed untuk g mana and also buat apa. dia nak g Haji Ismail Group aka HIG (tempat heaven untuk si penggemar COKLAT) L0L !!!! maybe aku ni dah agak muak dgn coklat.. ye la.. 4 tahun kot nak kena ada kat Langkawi XD 


*my flight at 20:35 = 8:35pm MH 1459*


kelakar juga keluar dgn si Aed and also KB ! XD tak terkata lawaknya.. lg lawak time kat Fair. ingat nak cepat sbb nak larikan diri dari senior at last bertembung dgn senior lelaki and lari ke toilet sbb si Aed nak g toilet.. so ya, ada senior LADIES kat dalam tu and i run like a hurricane and my heartbeat like *dup dup dup duppppppp.......................* hahahahahaha! laju k my heartbeat !!!!! -______-


(anyway ! my MAS tak sampai lagi nih !!!! *while typing , i am waiting my flight to boarding !!!!* 
now , 6.57pm.... i am waiting with full of patient ! ^^ *smile*)


itu kat fair.. sebab tu la aku nak gerak awal sbb x maw bertembung dgn senior.. NOT INTERESTED k ! keluar je , suddenly.. tu dia laa! senior belambak bak hang! majority my senior PLC *i guess* hahahaha!

at the toilet kan,,, masa nampak dia kan.. mmg sah la aku lari.. hahaha! sampai je kat taxi service, call kawan suruh dia cepat or not aku tinggalkan dia *evil laugh* hahahaha!

naik je taxi terus g airport and then MENGGILA dengan si Aed sampailah pukul 5:30pm.. then kejadian lain berlaku... dia tu sepatutnya kena check in pukul 5pm sbb dia punya flight pukul 7pm.. then kelam kabut.. suruh buat boarding pass dia kata x payah.. so, yaa aku pun biarkan je la sbb dia kata dia pernah buat... hehehe.. kesian tengok dia clumsy XD (kesian ke???? kesiannn lerrr)

aku dengan relax nyaaa check in sbb aku punya flight 8pm sbb aku MAS and dia tu Air Asia.. tak ke lain namanya? aku suruh dia masuk dulu then jumpa kat gate.. dia gate 4 and me gate 3 ... takde la jauh beza sangat...


(why my flight *cewahh flight aku tuhhh* ramai matsaleh and minah saleh jerrr???) k sesat aku xD


kat sini serious penuh dengan budak MRSM Langkawi.. aku kan Kolej Vokasional Langkawi... for sure ahh lain sikit... (pakai baju bebas kot) tadi ternampak Farah and Kecik untuk check in,, hahaha itu je Tahun 1 yg aku nampak.. only 4 person including Me and Aed... and also 1 guy Tahun 1 and at last nampak 1 senior dengan pakaian baju kurung purple yang agak cantik *really???* XD

hahahaha ! lepak la kat airport sampai pukul 8:35pm ... agak bosan sebab sorang-sorang je... *cry* xD

5 comments:

Marriessa Fuaad said...

Best gila kau Sab. Pergi balik naik kapal terbang. MAS lagi. Kalau aku pergi sana naik Air Asia je :)

Nur Sabrina Malizah said...

cik erness oii,, kita naik MAS pun ada sebab laa.. waktu tak kena xD sbb tu take MAS :D

Marriessa Fuaad said...

maksudnya?? haha...sorry lah. bab-bab mcm ni agak slow sikit ;)

Nur Sabrina Malizah said...

maksudnya,, masa untuk air asia tu, takde yang masa aku nak.. k susah nak explain sebenarnya XD

Marriessa Fuaad said...

oh5x faham-faham. gitu ceritanya -,-

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]