Pelawat


Wednesday, March 27, 2013

itu kenangan ...

assalamualaikum dan salam sejahtera,


i am really enjoy to snap some randoms pictures... for me,, it's really cool because we can make it as a memories ;') i really love to snap pictures.. always be my hobby!

actually kannn i already lupa masa i form 2 in 2011,, ada makan-makan... and we are wearing our own baju kelas ! we create it!!! :D pretty cool right??? :p jealous?? L0L

story motion XD
yeahhhh~
miss ustazah Shahrul Khairani :'(


RINDUUUUUU~ SERINDU-RINDUNYAAAAAAAAAAA

cool kan?? now dah 2013,, baru nak post? good~ ><"



anyway, this is my college :D take a look guys~

CAN U SEE DATTT????
hahaha.. what a beautiful landscape... (TENGOK BAWAH)

*tangan di bahu mata ke atas* 

jahat !!! xD my bad :P

k itu memang tak lawakkk.... S0RRY !

balik kolej *muka penat*
okayy.. masa tu baru je habis kelas... on my way to hostel, suddenly ada SURPRISE FOR ME! i saw my mother at first... and u know what??? suddenly, i see my cousin, Norain aka Nor ! she promise to come for visit me because i am always crying when i am at Langkawi.. itu memang KELAKAR! YEAHHHH~

but...

ada moment lagi kelakar k !

masa aku nampak Nor... aku lari like a happy kid!! *malu* but masa tu mana nak sedar kann?? sebab dah excited punya pasall *muka bajet* hahaha! masa lari tu memang full dengan manusia sekeliling but just like what i said , I DONT CARE ! hahahaha! sampai je kat Nor, terus HUG ! hahaha (what am I doing??? i also dunno *muka blur*) tak sure ramai yang pandang or not,, but... when i asked my friends about that, dia kata,, ramai tengok aku... K... itu pun nak usha *muka nak marah*

yang lagi funny! on that time,, ada pula senior aku xD k itu memang sesat ! masa otw g hostel, memang dia kat depan aku masa jalan.. but me belakang dia dengan kekawan aku... jalan like a boss lembabnya (actually like Gary si siput babi) so,, memang sah la dia nampak aku lari XD masa tu mmg nak elak dari dia,, then my mother pula pergi panggil dia 0MG *muka cuak* hahaha! my cousin abang Azi kata muka dia like NjwaLatif.. really ahh??? hahahaha k.. SIKIT LA... but dia cute :D chubby!! hahaha.. nampak je comel,, but kalau time dia marah,, heyy better u run la.. dia time marah sumpah menyeramkan.. aku FOBIA dgn dia huh! nyampahhh! ehh japp! lagi nyampah when my mother whispering something to Kak Sha -_- apa la deyy! jahatttt! time malam at surau,, Kak Sha macam kacau (for me la... dia mengganggu ku XD) dah aku fobia,, sure la aku takut ><"


LEBIH KURANG LIKE THAT....

enough with that story.... ehh japp... the black straight line menunjukkan kami sedang berhujah :P

mendengar ceramah free dari warden SMK Seri Puteri ><
itulah my Nor... yang pakai tudung coklat (if i'm not mistaken) hahahaha.. dia tell me about hostel tu semua.. memang feel like better... but kekadang kannn ada yang menyerabutkan otak aku macam pakaian tak basuh.. penat.. tak cukup tidur and many other else... hmmm... harap aku dah okay kat hostel... but,, i really wanna stay outside ! -_-


No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]