Pelawat


Wednesday, November 14, 2012

The Day You Saved My Life

Assalamualaikum semua!

tadi keluar pergi tesco jap.. kawan kata dia nak cari baju.. so dalam otak aku dah terbayangkan popular bookstore :D so dah sampai je tesco, aku dah cakap kat kawan aku , yg aku mmg nak g popular.. so aku masuk je popular, mak aiii takde la ramai mana.. misi aku memang nak cari buku... kalau boleh nak dua.. satu bm and satu lagi bi... yes aku dapat! but bm tu aku nak jadikan rahsia sikit.. sebab tu aku ingat nak bagi mama aku.. (bukan myah) LOL

so first thing aku buat ialah, cari buku... buku apa? buku english dulu... memang banyak buku yang tak berapa menarik minat, but tetbe ada satu buku, aku ambil then terus rasa nak beli...

this book make me smile :D


itu buku english pilihan aku... aku pun tak tahu apa yg menyebabkan aku nak sangat buku tu.. hehehe... hopefully best la kan :D dan aku harap aku berada di alam fantasi :D

nothing to share... ehh japppp!!

tadi aku ada pergi tempat "money changer" and aku tanya la kat dia if 1USD berapa and dia kata RM3.04 makk ai! mahal bhaiiii! kbbyeee

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]