Pelawat


Thursday, November 29, 2012

Reason of twitter

THE TRUTH
Assalamualaikum,

hey there :) semalam dalam otak always terfikir nak tulis story about my old twitter account... ramai yang tanya aku, why aku tutup twitter then my answer is 'sebab aku bosan and blablabla' seriously it's not the real reason for sure :) do you wanna know what is the real reason is? okay today i will tell the truth.

actually, aku tutup account twitter sebab masa tu ada aku RT something at twitter then ada orang replied and says 'hey don't copy la' then aku pun apa lagi, direct la cakap 'aku RT la! kau tak nampak ke?' lepas tu aku rasa aku dah malas nak cakap apa-apa terus aku deactivated.. (aku tipu)

since aku deactivated, dalam otak aku just terfikir 'better gak aku tutup sebab banyak je cerita tak best kat twitter tu' tetiba aku teringat Najwa Latif :( part ni la aku nak menangis T_T dia dulu ada follow aku but tak sampai 3 hari, dia dah 'unfollow' aku :( ya Allah! time tu serious aku nak menangis je and semua photos dia and lagu dia aku delete and setiap kali dengar lagu dia, aku akan tutup telinga (if dalam kereta) but if kat radio dalam bilik aku, aku akan terus turm off the radio.. Y_Y tapi tu dulu.. lepas beberapa bulan aku dah okay... now aku takde la fanatik macam dulu. aku macam biasa je sekarang nih.. tapi aku ada gak la beli cd dia sebab aku still minat dia wehh..

next, sebab serious aku deactivated! itu sebab arwah yasmin hunwick.. aku macam terlalu sedih atas pemergian arwah.. aku tak tahu kenapa... aku actually tak ingat sangat bila aku deactivated sebab aku kena masuk hospital 3.6.2012 ready untuk operation tekak (tonsil) so aku tak ingat laa..  tapi aku rasa the real reason why i deactivated account twitter because of arwah yasmin hunwick :')

15th June 2012 aku sign in balik twitter with new email :) i wish that twitter will be just fine and i don't really hope for many followers anymore because i already i feel it.... so kat twitter baru ni, aku just fokus untuk tweets je bukan untuk gain followers sangat.. memang ada terfikir nak increase the amount of followers but when i think back, nahh~ sokay la.. i can life with that... 

i guess itu je la kot the truth yang aku nak bagitahu ;) thanks for reading anyway :*

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]