Pelawat


Friday, November 16, 2012

DESCRIBE ME!

Assalamualaikum...

so ya, saya ada banyak terima at ask.fm ask me to "describe" myself... but...

CHALLENGE ACCEPTED!

I WILL DESCRIBE MYSELF !

but how nak describe?? okay fine...

nama aku Nur Sabrina bt Jamal dan Sarizah.. tahun 2012 ialah tahun aku menduduki PMR so thats mean aku 15 tahun... aku anak ke 3 daripada 3 orang.. anak bongsu yang selalu ada masalah.. and now aku bengang dengan youtube sbb ada advertisement -_______- 

aku ni seorang yang pemalu SANGAT! but if once aku dah rapat dengan korang, jangan main gila dengan aku XD but actually aku tak nak rapat sangat dengan semua orang sbb aku ni lain macam sikit..

lain macam mana?? lain macam dia, if aku rapat dengan someone aku akan rasa aku mula benci, tak suka dan rasa apa yang dia buat akan buat aku rasa nak "direct sound" dia.. im sorry.. aku pun tak tahu since when but itu la yg aku dapati.. aku ada kawan yg apa yg aku buat and cakap, dia sure akan cakap "aku pun sama gak la nak buat" "aku pun macam tu gak" macam semua benda dia nak sama dengan aku.. itu antara yang aku PALING TAK SUKA! maaflah but itulah kenyataan diri aku.. sebenarnya ramai orang memang tak faham aku 100% dan ada yang faham aku just for 20% :) (seriously less person know me well)

aku ada cakap tak yang aku tak pernah anggap sesiapa kawan baik aka BFF ? serious aku takde kawan baik or bff.. sebab apa? ada kisahnya guys.. bukan sengaja aku tak nak ada kawan baik but... itulah kenyataannya.. nak aku story ke?
okay cerita dia, dulu aku selalu anggap yang "somebody" tu as my BFF la but apa yang aku harapkan ialah untuk bersama dengan kawan yg aku gelarkan BFF tu.. sampai darjah 5 je aku ada anggap someone or somebody tu BFF aku.. masuk je secondary school aku dah tak anggap sesiapa BFF aku... im sorry.. aku mmg rasa sedih sebab kisah silam aku...

maaf terleka kejap sebab tengah tengok Somebody to love <3 :) actually banyak je video aku tengok sampai lupa nak post..

okay NEXT !

aku ni ada masalah dengan fobia with people or society.. aku pun tak tahu but fobia ni aku tak nak bagitahu la sebab memang no one understand me :) benda fobia ni semula jadi...

apa lagi nak describe me??

okay la aku ni tak cantik di mata some person.. and some person say im pretty good.. tak kisah janji attitude tu nice :) apa lagi ehhh?? ermm ... maybe itu je la kot..

thanks for readinggg ;)

2 comments:

Anonymous said...

tak payah la paksa diri untuk describe :) kesian dia...

Haziq said...

sabbbb kau ni kan lawak laaa

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]