Pelawat


Tuesday, October 23, 2012

tak buat lagi

k fine memang aku nak buat video tu dan ini at last tak jadi sebab so busy..
 i also dunno apa yg busy sangat... 
erm sokay laaa.. kalau umur aku panjang aku akan buat and hopefully aku tak busy la kan... 

oh ye semalam aku dah bawa motor for the first time.. 
bawa the motor takde la susah mana... 
just kena berani and ram sikit the enjin XD 
tak sabar nak ambil lesen motor! 

tapi....

 aku tengok mama aku macam tak suka aku ambil lesen motor 
sebab dia takut ada benda terjadi kat aku..
 aku tahu banyak risiko if bawa motor but aku tak nak fikir semua tu! 
sebab aku tak nak la gila ! 
aku pun memang tahu banyak accident yg melibatkan motor but aku malas je nak ingat.. 
aku just nak bawa motor so senang aku nak gi mana- mana... 
tu je misi aku!!!!

aku tak nak fikir yg pasal kemalangan... 
kalau Allah nak suruh kita mati, kita mati gak one day.. 
ya Allah aku ni cam siot je cakap cam tu but itu memang kenyataan... 

erm korang dengarlah lagu 
"teman pengganti by black and malique" 
kesian malique sebab dengar cerita dia kena brain cancer :( sedih k! 
siapa yg buat surgery mmg ada risiko untuk mati.. erm.. 
alhamdulillah aku bebas daripada cancer ni semua... 
ya Allah aku bersyukur padaMu! aku tak tahu siapa yg akan pergi dulu.. 
aku 
or family.. 
but i hope aku pergi dulu beb :')
 aku bukan nak cakap amalan aku dah bertimbun but aku tak sanggup nak menangis cam orang gila if ada kehilangan someone.... 
itu antara dugaan yg Allah berikan kepada umatnya.. 
aku rasa kali ni post aku bersepah sikit dan aku menaip pun direct je takde nak tipu korang or mainkan korang... 
okay fine...
 let me die first please..... 

_     _    _    _    _    _     _     _     _

maafkan aku k if aku ada buat silap.. halalkan segala benda yg pernah aku buat or makan and minum... aku takde hasad dengki at sesape pun but rasa sakit hati dan benci itu tetap ada tapi jangan risau aku ni cepat memaafkan orang cuma aku tak cepat melupakan apa yg terjadi.. jangan risau aku dah maafkan korang :')


I
LOVE
YOU

FROM
SABRINA :) 

2 comments:

Anonymous said...

I will bookmark your blog and have my kids check up here frequently. I'm very certain they will understand lots of new stuff here than anybody else.

Anonymous said...

Thanks for your nice experience to share with us. Really awesome article with plenty of informative things to be known for us.

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]