Pelawat


Sunday, October 7, 2012

Pergi Masuk Rumah (PMR)

Assalamualaikum,


saya akan pergi masuk rumah aka PMR! saya serious tak takut. i feel like itu macam exam biasa but ya! itu PMR XD bukannya peperiksaan akhir tahun aka PAT or ujian bulanan kan? XD kisah hapaaa aku! eh maaf terAKU ! okay hari ni actually ada extra class for sejarah 4 jam but ya aku tak gi sebab si kerani kat tusyen tu tak cakap yang ada 4 jam punya! kalau aku ada mesti aku hentam 4 jam tu dengan tidur belajar! AKU SERIOUS K! ops maaf! TERcapslock XD awak doakan kita eh? saya harap saya dapat jawab PMR tu macam rutin harian saya iaitu tidur XD tidur senangkan?? hahahaha! gelak lah! ini tidak adil ah awokkkkk! okay awak kita nak kena tidur belajar nih :D awak doakan saya ya sayang<3 insyaAllah saya akan do my best and dapat all A! k love you all!

-Assalamualaikum-

Written by Sabrina aka Yoying


1 comment:

Anonymous said...

Thank you for sharing. Not to many people in your position are so gracious. Your article was very poignant and understandable. It helped me to understand very clearly. Thank you for your help.

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]