Pelawat


Wednesday, October 3, 2012

Pyrexia

hiperthermia terkawal

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

dah 2 hari saya tak sekolah.. rasa macam sedih pun ada sebab nak exam then sakit pula dia. tak apalah kalau macam tu. saya reda je :) actually saya demam sebab influence oleh abang saya. serious menyeksakan! dulu saya ada buat pembedahan tonsil then doktor tu ada cakap yang antibody saya akan lemah if operate. so doktor tu advice supaya saya jauhkan diri daripada orang yang berpenyakit seperti batuk, selsema dan demam (itu paling common). 

since 2 hari tak sekolah, rasa macam tak belajar apa- apa.. itu lagi sedih! dah la nak PMR! boleh pula dia demam... selalu jadi macam ni sebenarnya.. if terlampau fikirkan sesuatu, memang macam ni la jadinya.. now tengah baring kat katil.. while typing... seriously i am bored.. why? because i am lonely.. the whole house now got fever including me... so sad is it? :')

i hope ada hikmah sebalik ini semua.. ya Allah saya tahu yang engkau sedang merancang sesuatu yang lebih baik untuk diriku tetapi tolonglah jangan memberi benda yang tak mampu saya tanggung.. Amin :)

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]