Pelawat


Saturday, May 14, 2016

Study lewat~

Asslamualaikum w.bt dan hai

hari yang indah dimulakan dengan senyuman yg ikhlas okay sekarang ni memang tengah minggu final exam... But ada lagi benda lain yang buat aku takut future...

Why?

Sebab aku sendiri pun tak pasti apa nak buat dengan masa akan datang... Well right now I'm focus in study but ada yang kacaw....


Milo is my new baby meow in Langkawi... So its kinda fun to play with her.

Apa aku buat untuk last minit study ni, aku revise semua yg spot je.. Benda yg tak di spot rasanya memang aku tak baca rasanya :P

I'm doing great now.. Till my mom told me she had a minor operation for her teeth... OMG! I'm freak out... But she said she was fine... Haih mama ni bukan nak bagitahu kena operate ke apa !

But I'm grateful she's fine now.. I hope my mom will really take care herself while I'm faraway from her...

I do miss my bro... Recently, my bro send a voice note and his voice is totally changed!!! Macam bukan my bro... Arghhhh! I really wanna see my bro become matured! Pleaseeeee ❤


My matlamat is very simple. keep it simple and make it done senang je. Takyah nak serabut. Buat cool jer ~

K nak study balik. byeeee

posted from Bloggeroid

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]