Pelawat


Monday, April 18, 2016

Stressed out!

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Well long time no see huh hahahahaha its just a trial for me. So shut up... Recently aku pergi konvo my abang sulung. It was quite fascinating to be say sebab aku tak pernah pergi konvo and tak pernah ada konvo in my life.

Even masa tadika pun aku tak konvo sebab tak habis belajar. Damn! Hahahaha. Mama kata kalau aku habiskan tadika mesti lagi pandai dari sekarang xD and dulu pun aku percaya yg aku ni kurang pandai...

BUT NOW Aku dapat rasakan yg benda ni tak masuk akal and malas nak fikir. Aku ni pemalas sebenarnya. Siapa cakap aku rajin tu memang ailap besar laaaa...

Kenapa?
Aku akan buat sesuatu kerja kalau disuruh and rasakan benda tu memang kena buat, yes baru aku buat. Kalau benda tu tak penting. Aku takkan buat

Well, I'm so lazy. Huahahahahahaha *evil laugh

Okay back to the topic, konvo... Malas la nak cakap sebab aku ni memang first time pergi konvo... Kot la ada orang lain sampai dah naik jemu pergi konvo. (I say kot-laaa) hahahahaha


Ramai en. Tu baru sikit.. And then aku tengok dorg susun ikut buat graduan ikut giliran pun dah style. Muka dorg peh jangan cakaplah... Semua dah matang and ada yg dah kahwin. Awwww cute sangat!

Cakap pasal kahwin, semalam (17/4/2016) my sedara kakak ipar give birth and she's so cute!!!!! Hehehehe... Putih melepakkk! Nama tak fikir lagi buat till now aku ingat nama full anak yg first je. Second just ingat nama panggilan. Tak sabar nak raya dengan baby baru.. Tengok muka dia tenang je ;P

Yayyyy! Tak lama lagi nak habis belajar. So better aku habiskan dulu belajar like krazy shit baru boleh buat relax. Kawan aku kata lepas OJT kena ambik exam untuk Sijil Kemahiran... And i was like, better aku masuk IKM je ish tah pape laaaa

Kk gerak dulu.

Pape roger (tu pun kalau sudi la)

posted from Bloggeroid

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]