Pelawat


Wednesday, January 20, 2016

Think.

Pernah tak kita terfikir untuk kehilangan seseorang dalam hidup? Or maybe ada terfikir untuk sesuatu benda yg tak diduga teradi?

Well.

Some of them, fikir "kau untunglah, cakap je nak apa. Kau dapat."

Rasanya ? Adakah aku beruntung ?

Yes...

Mmg beruntung. Tak semua orang dapat apa yg dia nak.

Tapi,

Ada korang terfikir, kekadang orang macam ni kurang dapat kasih sayang? Aku sendiri dapat rasakan yg aku ni kurang dapat kasih sayang.

Ayah - busy dengan kerja
Mama - lebih sayang my twin brother
Along - sayang aku but now kureng sikit
Angah - sometimes get mad like hell

Aku rasa macam dah takde tempat nak share story. Masalah etc. Aku dapat rasakan dulu, kekawan la tempat aku mengadu.

But tak semua benda kita boleh mengadu. Aku sendiri pun tak tahu yg aku ni ada kawan ke tak...

Aku ada kawan. Kawan baik tu susah aku nak jumpa. Bukan semua orang suka kawan dengan aku. And tak semua org benci aku.

Aku fikir balik, kekadang dunia ni upside down. Aku pernah berada di atas. Aku pernah berada di bawah.

N now, aku dapat rasakan aku berada di bawah. Hidup ni macam roda. Aku rasa moody. Mood jatuh etc. Rasa sedih yg amat...

Adakah aku ni anak manja yg mudah untuk dapatkan something? Tapi aku kurang dapat kasih sayang. Makin meningkat usia, makin terasa dipinggirkan. Terasa sangat dipalaukan.

Jujur aku cakap, aku sangat suka hidup mcm ni. But be patient... Semua orang akan rasa.

We are human.

So this sem, its kinda different since nak masuk diploma. Sangat sedih n happy. Sedih sbb lepas ni nak kena kerja. Happy sebab nak habis study.

Bosan jugak la study kekadang. (Jujur) bosan boring... K ah...

Mengantuk sudah.

Biarlah orang buat kita. Kita jangan buat orang.

Ingat jasa orang walau sekecil kuman, walaupun dia ada buat kesalahan sebesar alam.

Be tough. Allah always there when u needed.

Human come and go like touch n go.

Sayonara~

posted from Bloggeroid

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]