Pelawat


Sunday, September 22, 2013

What A dayyy

Assalamualaikum and holla !

WHAT A DAYYYY KAN?  Such as a nice day on 4.9.2013 Wednesday... ada jamuan raya at GMC!! actually memang awesome ! ada snap some gambar .. guna camera kawan je.. mana nak ada camera dah tak bawak ann.. so ya.. malas nak cakap banyakkk.. jamuan raya yang tak berapa nak happening sangat sebab time ni ada pergaduhan sikit.. gedik ah aku *keruk kepala*

dengan rakan sekelas yg dari awal lg dengan aku...
aku panggil dia kecik + pendek xD budakkk
rakan sekelas yg awal- awal memang nak keluar dari hostel!
dengan Tuan Pengarah ! oh yeahhh

dengan warden Datai .. semak je laki belakang tu -,-"

mengisi masa lapang dengan penuh berfaedah :D
menggila dengan kawan dorm xD my jiran too

bagi aku.. hari tu memang best sebab ada kawan yg sudi menemani aku and also aku ada gak snap dengan orang yg aku sayang and aku tak nak kehilangan mereka ya Allah :')
tolonglah kuatkan semangatku agar aku mampu menempuh segala dugaan yg kau berikan ya Allah...
Amin.....

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]