Pelawat


Saturday, September 1, 2012

i am so sad

assalamualaikum dan salam sejahtera,


hari ni tetiba rasa sedih. mungkin sbb aku tak dapat duit raya :'/ yg dapat pun just abang aku :( k aku tak kisah maybe. what ever la! aku elok2 je pakai baju kurung tadi and now aku pakai baju casual macam no one dtg kat rumah! (even ada open house) kisah apa aku! aku mmg sakit hati kat part tu.. maybe aku akan rasa lebih sakit hati if aku kat luar. so better aku duduk je dalam bilik while layan perasaannn! macam tak adil je kenapa just dorg je dapat duit raya?? ye laa! aku tak kisah :'/ serious.. erm...

k bye...

No comments:

[Featured Post]

Its time to Change

 Assalamualaikum, hi. Cepat betul masa berlalu. Tak ingat sejak bila tapi mungkin dah 2 tahun. Sometimes, kita tak sedar masa tu bergerak de...

[Popular Posts]